Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o pracy,o wykładach, o książkach
Rok powstania: 1999
i szukałam właśnie swoich przymiotników, czyli tak: płytki, głęboki, wysoki, niski, krótki, długi i szeroki, wąski. I mam przykłady na użycie tych, tych przymiotników, mniej więcej po dwa tysiące na każdy przymiotnik I szukam znaczeń przenośnych, więc z tych dwóch tysięcy zostanie mi, nie wiem, może pięćset, sto, nie wiem ile. I tak właściwie ułatwia ci to, to, że nie musisz robić żadnych badań. Bo jakby właśnie jedną metodą robienia badań jest korzystanie z korpusu, a drugą jest po prostu robienie badań, takich ankiet, właśnie typu prosisz tam dzieci w określonym wieku, czy ludzi określonej grupy zawodowej czy społecznej, czy jakiejś
i szukałam właśnie swoich przymiotników, czyli tak: płytki, głęboki, wysoki, niski, krótki, długi i szeroki, wąski. I mam przykłady na użycie tych, tych przymiotników, mniej więcej po dwa tysiące na każdy przymiotnik I szukam znaczeń przenośnych, więc z tych dwóch tysięcy zostanie mi, nie wiem, może pięćset, sto, nie wiem ile. I tak właściwie ułatwia ci to, to, że nie musisz robić żadnych badań. Bo jakby właśnie jedną metodą robienia badań jest korzystanie z korpusu, a drugą jest po prostu robienie badań, takich ankiet, właśnie typu prosisz tam dzieci w określonym wieku, czy ludzi określonej grupy zawodowej czy społecznej, czy jakiejś
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego