Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: różne reklamy handlowe i usługowe
Rok: 1998
możliwość opublikowania swoich analiz na łamach magazynu "Marketing Polska"! Nie przegap kolejnej szansy!
I. Przedstaw najbardziej efektywną strategię promocyjną dla mającego się wkrótce pojawić na polskim rynku nowego funduszu emerytalnego.
II. Właśnie otrzymałeś awans. Jako świeżo upieczony brand manager nowego gatunku papierosów mentolowych wymyśl jego chwytliwą nazwę i przedstaw strategię implementacji w polskich realiach legislacyjno-rynkowych.
III. Przedstaw swoją, subiektywną ocenę poziomu kształcenia kadr marketingowych. Co uważasz za jego pozytywy a co w twojej opinii jest jego największą słabością? Zaproponuj własne rozwiązanie
Szukaj plakatu "SSS" na swojej uczelni lub zadzwoń do Wojtka Nowańskiego lub Magdy Kurasiewicz, tel. (22) 843 52 50
możliwość opublikowania swoich analiz na łamach magazynu "Marketing Polska"! Nie przegap kolejnej szansy!<br>I. Przedstaw najbardziej efektywną strategię promocyjną dla mającego się wkrótce pojawić na polskim rynku nowego funduszu emerytalnego.<br>II. Właśnie otrzymałeś awans. Jako świeżo upieczony brand manager nowego gatunku papierosów mentolowych wymyśl jego chwytliwą nazwę i przedstaw strategię implementacji w polskich realiach legislacyjno-rynkowych.<br>III. Przedstaw swoją, subiektywną ocenę poziomu kształcenia kadr marketingowych. Co uważasz za jego pozytywy a co w twojej opinii jest jego największą słabością? Zaproponuj własne rozwiązanie<br>Szukaj plakatu "SSS" na swojej uczelni lub zadzwoń do Wojtka Nowańskiego lub Magdy Kurasiewicz, tel. (22) 843 52 50
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego