Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy motoryzacyjne
Rok: 2003
z takiego rabatu (patrz ramka). Zanim jednak zdecydujesz się na pomoc strażaka, farmaceuty, leśnika, sprawdź, czy wybrany samochód jest oferowany w ogólnodostępnej promocji. Może się bowiem okazać, że rabaty dla wybranej grupy zawodowej i standardowe są identyczne. W wypadku tańszych aut zwykła zniżka bywa nawet atrakcyjniejsza. Choć korzyści są obustronne (importer więcej sprzedaje, klient mniej płaci), wiele firm nie korzysta z tej formy promocji. W Hondzie, Peugeocie, Renault, Mitsubishi i Suzuki trudno negocjować cenę ponad to, co jest w ofercie. Firmy tłumaczą to na dwa sposoby: "Auta sprzedają się dobrze, nie trzeba dodatkowej zachęty", albo "Nikogo nie wyróżniamy, wszystkich traktujemy tak
z takiego rabatu (patrz ramka). Zanim jednak zdecydujesz się na pomoc strażaka, farmaceuty, leśnika, sprawdź, czy wybrany samochód jest oferowany w ogólnodostępnej promocji. Może się bowiem okazać, że rabaty dla wybranej grupy zawodowej i standardowe są identyczne. W wypadku tańszych aut zwykła zniżka bywa nawet atrakcyjniejsza. Choć korzyści są obustronne (importer więcej sprzedaje, klient mniej płaci), wiele firm nie korzysta z tej formy promocji. W <name type="org">Hondzie</>, <name type="org">Peugeocie</>, <name type="org">Renault</>, <name type="org">Mitsubishi</> i <name type="org">Suzuki</> trudno negocjować cenę ponad to, co jest w ofercie. Firmy tłumaczą to na dwa sposoby: "Auta sprzedają się dobrze, nie trzeba dodatkowej zachęty", albo "Nikogo nie wyróżniamy, wszystkich traktujemy tak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego