z takiego rabatu (patrz ramka). Zanim jednak zdecydujesz się na pomoc strażaka, farmaceuty, leśnika, sprawdź, czy wybrany samochód jest oferowany w ogólnodostępnej promocji. Może się bowiem okazać, że rabaty dla wybranej grupy zawodowej i standardowe są identyczne. W wypadku tańszych aut zwykła zniżka bywa nawet atrakcyjniejsza. Choć korzyści są obustronne (importer więcej sprzedaje, klient mniej płaci), wiele firm nie korzysta z tej formy promocji. W <name type="org">Hondzie</>, <name type="org">Peugeocie</>, <name type="org">Renault</>, <name type="org">Mitsubishi</> i <name type="org">Suzuki</> trudno negocjować cenę ponad to, co jest w ofercie. Firmy tłumaczą to na dwa sposoby: "Auta sprzedają się dobrze, nie trzeba dodatkowej zachęty", albo "Nikogo nie wyróżniamy, wszystkich traktujemy tak