Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 27
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
gwiazdy, ani na skuteczną promocję weteranów sceny. Piotr Kabaj przekonuje, że wszystko zależy od tego, kogo się promuje.
- Będziemy niedługo wydawać płytę Ireny Santor - ujawnia szef Pomatonu. - Ona jest niekwestionowaną gwiazdą dla pokolenia moich rodziców, ale na pewno nie jest nią dla fanów hip-hopowej kapeli Molesta. Jako wydawca zupełnie inaczej muszę trafić do obu tych skrajnie różnych grup odbiorców. Pierwszych weźmie nostalgia za przeszłością i znakomita forma pani Ireny, drugich chuligański sznyt i bezkompromisowość Molesty.

Podział rynku fonograficznego w 1999 r.

Małgorzata Maliszewska z Sony uważa, że działania marketingowe są coraz mniej skuteczne, bo ludzie w Polsce przestali wierzyć marketingowi
gwiazdy, ani na skuteczną promocję weteranów sceny. Piotr Kabaj przekonuje, że wszystko zależy od tego, kogo się promuje.<br>- Będziemy niedługo wydawać płytę Ireny Santor - ujawnia szef Pomatonu. - Ona jest niekwestionowaną gwiazdą dla pokolenia moich rodziców, ale na pewno nie jest nią dla fanów hip-hopowej kapeli Molesta. Jako wydawca zupełnie inaczej muszę trafić do obu tych skrajnie różnych grup odbiorców. Pierwszych weźmie nostalgia za przeszłością i znakomita forma pani Ireny, drugich chuligański sznyt i bezkompromisowość Molesty.<br><br>&lt;tit&gt;Podział rynku fonograficznego w 1999 r.&lt;/&gt;<br><br>Małgorzata Maliszewska z Sony uważa, że działania marketingowe są coraz mniej skuteczne, bo ludzie w Polsce przestali wierzyć marketingowi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego