Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
takie...
Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu.
No, tak...
Tak się mówiło, tak to się mówiło, panie Marcinie...
Nie, nadal się tak mówi...
Panie Marcinie, to znaczy, że pan, w ogóle, nie dopuszcza takiej możliwości, że reklama daje panu prawo wyboru, pan odbiera to reklamie, pan odbiera reklamie rzetelność informowania o tym wyrobie, przecież jeżeli ta reklama będzie nieprawdziwa, będzie zakładała, że pana mają właśnie wprowadzić w błąd, mają oszukać, co do, co do specyfików jakichś tam, które chcą reklamować i się okaże, że pan to kupi i że to jest guzik prawda, no, to może pan wygrać sprawę w
takie&lt;/&gt;...<br>&lt;who1&gt;Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu.&lt;/&gt;<br>&lt;who10&gt;No, tak&lt;/&gt;...<br>&lt;who2&gt;Tak się mówiło, tak to się mówiło, panie Marcinie&lt;/&gt;...<br>&lt;who1&gt;Nie, nadal się tak mówi&lt;/&gt;...<br>&lt;who2&gt;Panie Marcinie, to znaczy, że pan, w ogóle, nie dopuszcza takiej możliwości, że reklama daje panu prawo wyboru, pan odbiera to reklamie, pan odbiera reklamie rzetelność informowania o tym wyrobie, przecież jeżeli ta reklama będzie nieprawdziwa, będzie zakładała, że pana mają właśnie wprowadzić w błąd, mają oszukać, co do, co do specyfików jakichś tam, które chcą reklamować i się okaże, że pan to kupi i że to jest guzik prawda, no, to może pan wygrać sprawę w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego