Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
i moda na Frugo musiała się kiedyś skończyć. Pokolenie, które uznało tę markę za swoją, dorosło - komentuje dr Paweł Wójcik, specjalista w dziedzinie psychologii marketingu z firmy IQS and Quant Group. Według dr. Wójcika, nie bez znaczenia jest i to, że Frugo wystrzelało całą emocjonalną amunicję. Życie marki mogła podtrzymywać intensywna reklama, ale producent uznał, że to się nie opłaca i postanowił Frugo sprzedać. Nabywcą została prywatna polska spółka Krynica Zdrój SA.
Przed nowym właścicielem stanęło nie lada zadanie: jak ponownie nawiązać komunikację z grupą docelową, czyli młodzieżą w wieku 15-25 lat? Czyli inaczej mówiąc, jak wskrzesić Frugo? Z kilku
i moda na Frugo musiała się kiedyś skończyć. Pokolenie, które uznało tę markę za swoją, dorosło - komentuje dr Paweł Wójcik, specjalista w dziedzinie psychologii marketingu z firmy IQS and Quant Group. Według dr. Wójcika, nie bez znaczenia jest i to, że Frugo wystrzelało całą emocjonalną amunicję. Życie marki mogła podtrzymywać intensywna reklama, ale producent uznał, że to się nie opłaca i postanowił Frugo sprzedać. Nabywcą została prywatna polska spółka Krynica Zdrój SA. <br>Przed nowym właścicielem stanęło nie lada zadanie: jak ponownie nawiązać komunikację z grupą docelową, czyli młodzieżą w wieku 15-25 lat? Czyli inaczej mówiąc, jak wskrzesić Frugo? Z kilku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego