Typ tekstu: Książka
Tytuł: Przekształcenia własnościowe przedsiębiorstw w Polsce
Rok: 2002
obszarze inwestycji doszło do tego kilkadziesiąt milionów złotych środków pomocowych funduszu PHARE.

3.4.Zmiany w PKP w ostatnich latach

Postępująca od roku 1997 degrengolada finansowa przedsiębiorstwa spowodowała wreszcie reakcję właściciela PKP, tj. rządu. Podjęte zostały działania prowadzące do rzeczywistej restrukturyzacji PKP. Od początku roku 1998 w ramach PKP trwały intensywne prace nad zmianą struktury organizacyjnej. W wyniku wprowadzonej reorganizacji 1 lipca 1998r. wyodrębniono w ramach przedsiębiorstwa cztery sektory, które otrzymały znaczną dozę samodzielności:
Infrastruktura Kolejowa,
Przewozy Pasażerskie,
Przewozy Towarowe,
Trakcja i Zaplecze Warsztatowe.
Utworzono również 11 pionów funkcjonalnych, co łącznie nadało tej strukturze cechy struktury dywizjonalnej.
W tym samym czasie
obszarze inwestycji doszło do tego kilkadziesiąt milionów złotych środków pomocowych funduszu PHARE.<br><br>&lt;tit&gt;3.4.Zmiany w PKP w ostatnich latach&lt;/&gt;<br><br>Postępująca od roku 1997 degrengolada finansowa przedsiębiorstwa spowodowała wreszcie reakcję właściciela PKP, tj. rządu. Podjęte zostały działania prowadzące do rzeczywistej restrukturyzacji PKP. Od początku roku 1998 w ramach PKP trwały intensywne prace nad zmianą struktury organizacyjnej. W wyniku wprowadzonej reorganizacji 1 lipca 1998r. wyodrębniono w ramach przedsiębiorstwa cztery sektory, które otrzymały znaczną dozę samodzielności:<br>Infrastruktura Kolejowa,<br>Przewozy Pasażerskie,<br>Przewozy Towarowe,<br>Trakcja i Zaplecze Warsztatowe.<br>Utworzono również 11 pionów funkcjonalnych, co łącznie nadało tej strukturze cechy struktury dywizjonalnej.<br>W tym samym czasie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego