Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
stosowane są po to, by użytkownik sieci nie uciekł przed przekazem marketingowym. Budzi to zwykle jego irytację, ale ważne, by reklamę zauważył. Spore nadzieje wiąże się z tzw. marketingiem wirusowym, polegającym na wpuszczaniu do sieci krótkich dowcipnych zdjęć, plakatów lub filmów reklamowych, które rozsyłane są dalej w listach elektronicznych przez internautów.
W Internecie można znaleźć najcenniejszych klientów - młodych, dobrze zarabiających, nastawionych konsumpcyjnie - dlatego sieć budzi takie zainteresowanie speców od marketingu. Elementem każdej kampanii jest więc strona internetowa służąca do marketingowej komunikacji z konsumentami, oferująca im gry, zabawy, konkursy, wygaszacze ekranu itd.
Można jednak docierać do nich innymi drogami, np. poprzez subkultury
stosowane są po to, by użytkownik sieci nie uciekł przed przekazem marketingowym. Budzi to zwykle jego irytację, ale ważne, by reklamę zauważył. Spore nadzieje wiąże się z tzw. marketingiem wirusowym, polegającym na wpuszczaniu do sieci krótkich dowcipnych zdjęć, plakatów lub filmów reklamowych, które rozsyłane są dalej w listach elektronicznych przez internautów. <br>W Internecie można znaleźć najcenniejszych klientów - młodych, dobrze zarabiających, nastawionych konsumpcyjnie - dlatego sieć budzi takie zainteresowanie speców od marketingu. Elementem każdej kampanii jest więc strona internetowa służąca do marketingowej komunikacji z konsumentami, oferująca im gry, zabawy, konkursy, wygaszacze ekranu itd. <br>Można jednak docierać do nich innymi drogami, np. poprzez subkultury
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego