Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dom
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1985
jej opisania sam budynek jest ilustracją, pretekstem, to jednak fakt wymienienia wszystkich uczestników procesu realizacji oprócz autora projektu musi budzić zdumienie.
Dalsze rozwijanie tematu mija się z celem, sprawa jest dość oczywista liczę wobec tego na reakcję Pani Redaktor w następnym numerze świetnie redagowanego (bez ironii) i poczytnego "Domu".
mgr inż. arch. Barbara Targowska
Od redakcji: Przepraszamy (to rzeczywiście niedopatrzenie), a także dziękujemy za komplementy.

KRYZYSOWA DESKA RATUNKU
Obserwacje Jadwigi Kulczyckiej, byłego organizatora reklamy, szefowej sklepu "Kupno-Sprzedaż"
Mój zawód organizatora reklamy zawsze był związany z modą. Sytuacja kryzysowa, gdy nie było co reklamować, zmusiła mnie do szukania innego sposobu na
jej opisania sam budynek jest ilustracją, pretekstem, to jednak fakt wymienienia wszystkich uczestników procesu realizacji oprócz autora projektu musi budzić zdumienie.<br>Dalsze rozwijanie tematu mija się z celem, sprawa jest dość oczywista liczę wobec tego na reakcję Pani Redaktor w następnym numerze świetnie redagowanego (bez ironii) i poczytnego "Domu".<br>&lt;au&gt;mgr inż. arch. Barbara Targowska&lt;/&gt;<br>&lt;hi rend="bold"&gt;Od redakcji: Przepraszamy (to rzeczywiście niedopatrzenie), a także dziękujemy za komplementy.&lt;/&gt; &lt;/&gt;<br><br>&lt;page nr=31&gt; &lt;div type="art" sex="f"&gt;&lt;tit&gt;KRYZYSOWA DESKA RATUNKU&lt;/&gt;<br>&lt;intro&gt;Obserwacje Jadwigi Kulczyckiej, byłego organizatora reklamy, szefowej sklepu "Kupno-Sprzedaż"&lt;/&gt;<br>Mój zawód organizatora reklamy zawsze był związany z modą. Sytuacja kryzysowa, gdy nie było co reklamować, zmusiła mnie do szukania innego sposobu na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego