Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
14
Friskies 06 15
Frolic 07 16
Pedigree 08 17
Pupil 09 18
Inne 97 98


5
TY I TWÓJ DOM
W celu lepszego zrozumienia przez producentów oczekiwań konsumentów jest ważne aby wiedzieli kim są osoby kupujące ich produkty. Poniższy rozdział pomoże im zrozumieć Państwa preferencje i potrzeby. Jeśli z jakichkolwiek powodów woli Pan(i) nie odpowiadać na któreś z poniższych pytań proszę zostawić pustą kratkę i przejść do następnego. Nawet jeśli nie wypełnicie Państwo wszystkich punktów to i tak Wasza odpowiedź będzie dla nas bardzo cenna.
135. Który z poniższych przedziałów najlepiej opisuje łączne miesięczne dochody netto Państwa gospodarstwa domowego
14<br>Friskies 06 15<br>Frolic 07 16<br>Pedigree 08 17<br>Pupil 09 18<br>Inne 97 98<br><br>&lt;gap&gt;<br>5<br>&lt;tit&gt;TY I TWÓJ DOM&lt;/&gt;<br>W celu lepszego zrozumienia przez producentów oczekiwań konsumentów jest ważne aby wiedzieli kim są osoby kupujące ich produkty. Poniższy rozdział pomoże im zrozumieć Państwa preferencje i potrzeby. Jeśli z jakichkolwiek powodów woli Pan(i) nie odpowiadać na któreś z poniższych pytań proszę zostawić pustą kratkę i przejść do następnego. Nawet jeśli nie wypełnicie Państwo wszystkich punktów to i tak Wasza odpowiedź będzie dla nas bardzo cenna.<br>135. Który z poniższych przedziałów najlepiej opisuje łączne miesięczne dochody netto Państwa gospodarstwa domowego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego