Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 15
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
pozwala im z bieżących środków tworzyć nowe punkty sprzedaży. Zjawisko to jest bardzo groźne, gdyż sieć nie będzie współpracować z każdym producentem czy importerem. Wybierze tych najlepszych lub tych, którzy zaoferują najdłuższe terminy płatności lub najniższe ceny.
Dobieranie dostawców danego towaru ograniczy ich liczbę tylko do kilku, a nawet do jednego (kontrole stwierdziły, że w sklepach tego typu sprzedaje się dzisiaj np. 8-9 rodzajów szamponów, podczas gdy w Polsce w handlu jest ich 180), wzmocni to pozycję dystrybutora w negocjacjach z dostawcą, a może wręcz doprowadzić do uzależnienia producenta od decyzji sieci. Praktycznie sieć może wypromować, ale i też wyeliminować
pozwala im z bieżących środków tworzyć nowe punkty sprzedaży. Zjawisko to jest bardzo groźne, gdyż sieć nie będzie współpracować z każdym producentem czy importerem. Wybierze tych najlepszych lub tych, którzy zaoferują najdłuższe terminy płatności lub najniższe ceny.<br>Dobieranie dostawców danego towaru ograniczy ich liczbę tylko do kilku, a nawet do jednego (kontrole stwierdziły, że w sklepach tego typu sprzedaje się dzisiaj np. 8-9 rodzajów szamponów, podczas gdy w Polsce w handlu jest ich 180), wzmocni to pozycję dystrybutora w negocjacjach z dostawcą, a może wręcz doprowadzić do uzależnienia producenta od decyzji sieci. Praktycznie sieć może wypromować, ale i też wyeliminować
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego