Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 2000
co najmniej raz uczestniczyć w wymianie językowej. Corocznie organizujemy 2-3 wymiany z Włochami i 4-5 z Niemcami lub z Austrią oraz pojedyncze, np. z Rosją, Szwecją i innymi. Koszty wymiany w znacznej części ponosi szkoła i Komitet Rodzicielski.
Dużą rolę odgrywają także "dni języka". Wprawdzie są to imprezy jednodniowe, ale przygotowania trwają po kilka tygodni, dając szansę intensywnego pogłębiania znajomości języka i obcego kraju.
Nasi uczniowie odnoszą imponujące sukcesy w olimpiadach i konkursach językowych.
Laureatów i finalistów mamy także z innych przedmiotów, najczęściej z geografii.
Corocznie prawie 100% naszych absolwentów podejmuje studia wyższe.

Klasy I i II mają profil
co najmniej raz uczestniczyć w wymianie językowej. Corocznie organizujemy 2-3 wymiany z Włochami i 4-5 z Niemcami lub z Austrią oraz pojedyncze, np. z Rosją, Szwecją i innymi. Koszty wymiany w znacznej części ponosi szkoła i Komitet Rodzicielski.<br>Dużą rolę odgrywają także "dni języka". Wprawdzie są to imprezy jednodniowe, ale przygotowania trwają po kilka tygodni, dając szansę intensywnego pogłębiania znajomości języka i obcego kraju.<br>Nasi uczniowie odnoszą imponujące sukcesy w olimpiadach i konkursach językowych.<br>Laureatów i finalistów mamy także z innych przedmiotów, najczęściej z geografii.<br>Corocznie prawie 100% naszych absolwentów podejmuje studia wyższe.<br><br>Klasy I i II mają profil
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego