Typ tekstu: Strona internetowa
Autor: Grzegorz Petka
Tytuł: strona o kolejach
Rok wydania: 2004
Rok powstania: 2005
zainstalowane w terenie.
Na szlaku jednotorowym półsamoczynna blokada liniowa składa się z trzech bloków na każdej stacji połączonych ze sobą w pary.

Poz - blok pozwolenia Po - blok początkowy Ko - blok końcowy
Na szlaku dwutorowym zastosowane mogą występować w zasadzie dwa podstawowe rodzaje półsamoczynnej blokady liniowej, a więc - półsamoczynna blokada liniowa jednokierunkowa (umożliwiająca prowadzenie ruchu jednokierunkowego po każdym torze) oraz półsamoczynna blokada liniowa dwukierunkowa (umożliwiająca prowadzenie ruchu dwukierunkowego po każdym torze).

Po - blok początkowy Ko - blok końcowy

Poz - blok pozwolenia Po - blok początkowy Ko - blok końcowy
Istotą i zaletą półsamoczynnej blokady liniowej (znacznie udoskonalająca prowadzenie ruchu pociągów na podstawie telefonicznego ich zapowiadania
zainstalowane w terenie.<br>Na szlaku jednotorowym półsamoczynna blokada liniowa składa się z trzech bloków na każdej stacji połączonych ze sobą w pary.<br><br>Poz - blok pozwolenia Po - blok początkowy Ko - blok końcowy<br>Na szlaku dwutorowym zastosowane mogą występować w zasadzie dwa podstawowe rodzaje półsamoczynnej blokady liniowej, a więc - półsamoczynna blokada liniowa jednokierunkowa (umożliwiająca prowadzenie ruchu jednokierunkowego po każdym torze) oraz półsamoczynna blokada liniowa dwukierunkowa (umożliwiająca prowadzenie ruchu dwukierunkowego po każdym torze).<br><br>Po - blok początkowy Ko - blok końcowy<br><br>Poz - blok pozwolenia Po - blok początkowy Ko - blok końcowy<br>Istotą i zaletą półsamoczynnej blokady liniowej (znacznie udoskonalająca prowadzenie ruchu pociągów na podstawie telefonicznego ich zapowiadania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego