Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
W ogóle cala konstrukcja Audi 51 przypomina bardzo rozwiązania wozu VW Golf z tą tylko różnicą, że uproszczono nieco, dla potanienia, konstrukcję tylnej osi.
Silnik mieć bodzie dwie wersje pojemnościowe 0,9 dm o mocy 29,6 kW (40 KM) i 111 cm3 o mocy 37 kW (50 KM). Większa jednostka stosowana jest w Golfie, mniejszą uzyskano skracając skok tłoków z 72 na zaledwie 59 mm przy niezmienionej średnicy cylindra. Oba silniki pochylone są do przodu pod kątem 5o. Szybkości maksymalne określa sio na 128 i 192 km/godz. Przypuszczalna masa wozu gotowego do drogi wynosić będzie ok. 681 kg.
Na
W ogóle cala konstrukcja Audi 51 przypomina bardzo rozwiązania wozu VW Golf z tą tylko różnicą, że uproszczono nieco, dla potanienia, konstrukcję tylnej osi. <br>Silnik mieć bodzie dwie wersje pojemnościowe 0,9 dm o mocy 29,6 kW (40 KM) i 111 cm&lt;hi rend="upper"&gt;3&lt;/&gt; o mocy 37 kW (50 KM). Większa jednostka stosowana jest w Golfie, mniejszą uzyskano skracając skok tłoków z 72 na zaledwie 59 mm przy niezmienionej średnicy cylindra. Oba silniki pochylone są do przodu pod kątem 5o. Szybkości maksymalne określa sio na 128 i 192 km/godz. Przypuszczalna masa wozu gotowego do drogi wynosić będzie ok. 681 kg. <br>Na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego