Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
i kierunek przebiegu komunikacji i specyfikę języka, za którego pośrednictwem zapisywane i przenoszone są informacje. Druga odnosi się, przede wszystkim, do parametrów finansowych, związanych z realizacją całości strategii rynkowej oraz określa pojemność informacyjną komunikatów i wpływa na częstotliwość ich emisji.

W modelu AIDA odnoszonym wyłącznie do procesu reklamy najistotniejsze są jego pierwsze etapy. Jeśli wytworzy się u odbiorcy intencję odbioru, oczekiwanie emisji następnych wiadomości oraz skłoni do racjonalnych rozważań - najtrudniejszy etap kampanii jest już osiągnięty. Problem zostaje wprowadzony do świadomości odbiorcy i zyskuje na istotności. Reszta jest po prostu kontynuacją dobrego początku oraz przedmiotem bardziej złożonych from promocji.

Rozdział II
Reklama - perspektywa
i kierunek przebiegu komunikacji i specyfikę języka, za którego pośrednictwem zapisywane i przenoszone są informacje. Druga odnosi się, przede wszystkim, do parametrów finansowych, związanych z realizacją całości strategii rynkowej oraz określa pojemność informacyjną komunikatów i wpływa na częstotliwość ich emisji. <br>&lt;gap reason="tab"&gt;<br>W modelu AIDA odnoszonym wyłącznie do procesu reklamy najistotniejsze są jego pierwsze etapy. Jeśli wytworzy się u odbiorcy intencję odbioru, oczekiwanie emisji następnych wiadomości oraz skłoni do racjonalnych rozważań - najtrudniejszy etap kampanii jest już osiągnięty. Problem zostaje wprowadzony do świadomości odbiorcy i zyskuje na istotności. Reszta jest po prostu kontynuacją dobrego początku oraz przedmiotem bardziej złożonych from promocji.<br>&lt;page nr=17&gt;<br>Rozdział II<br>&lt;tit&gt;Reklama - perspektywa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego