Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
i do markowego garnituru. Ocenia, że w ciągu kilku najbliższych lat zostanie wykreowana konieczność posiadania ekskluzywnego zegarka w cenie dobrego samochodu. Podobnie jest z markową biżuterią. - Chopard bardzo ostrożnie wchodzi na nowe rynki. Otwiera przedstawicielstwa dopiero po gruntownym przebadaniu rynku - twierdzi Konrad Łodziński, od niedawna reprezentujący w Polsce tę markę jubilerską, obecną w Szwajcarii od 130 lat. - Panująca na Zachodzie od pięciu lat moda na ekskluzywną biżuterię zaczyna docierać również do nas.

- Polacy stanowią dużą grupę klientów w najlepszych firmowych salonach na całym świecie. Znają najnowsze tendencje w modzie - mówi Sławomir Pawluk, przedstawiciel domu mody Givenchy na Polskę (firma otworzyła kilka
i do markowego garnituru. Ocenia, że w ciągu kilku najbliższych lat zostanie wykreowana konieczność posiadania ekskluzywnego zegarka w cenie dobrego samochodu. Podobnie jest z markową biżuterią. - Chopard bardzo ostrożnie wchodzi na nowe rynki. Otwiera przedstawicielstwa dopiero po gruntownym przebadaniu rynku - twierdzi Konrad Łodziński, od niedawna reprezentujący w Polsce tę markę jubilerską, obecną w Szwajcarii od 130 lat. - Panująca na Zachodzie od pięciu lat moda na ekskluzywną biżuterię zaczyna docierać również do nas.<br><br>- Polacy stanowią dużą grupę klientów w najlepszych firmowych salonach na całym świecie. Znają najnowsze tendencje w modzie - mówi Sławomir Pawluk, przedstawiciel domu mody Givenchy na Polskę (firma otworzyła kilka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego