Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
dobierającej charakterystykę zmiany przełożeń do indywidualnego stylu jazdy. Prędkość jazdy programujemy za pomocą tempomatu. Wedle życzenia wybieramy normalną lub utwardzoną charakterystykę zawieszenia. Przy obciążeniu tyłu samochodu hydropneumatyczne zawieszenie tylne automatycznie wypoziomuje nadwozie. W razie bocznego uślizgu będzie interweniował układ ESP (hamujący jedno koło dla ustabilizowania pojazdu), ASR zapobiegnie uślizgowi napędzanych kół, ABS zapewni bezpieczne hamowanie. Czy kierowca ma tu jeszcze coś do zrobienia?
Naturalnie, bo ten ważący ponad dwie tony majestatyczny wehikuł daje się precyzyjnie prowadzić, niczym znacznie mniejszy samochód sportowy. Zmiany biegów następują niemal niezauważalnie. Burczący subtelnie 6-litrowy motor bez wysiłku rozpędza Mercedesa tak gwałtownie (przy głęboko wciśniętym pedale
dobierającej charakterystykę zmiany przełożeń do indywidualnego stylu jazdy. Prędkość jazdy programujemy za pomocą tempomatu. Wedle życzenia wybieramy normalną lub utwardzoną charakterystykę zawieszenia. Przy obciążeniu tyłu samochodu hydropneumatyczne zawieszenie tylne automatycznie wypoziomuje nadwozie. W razie bocznego uślizgu będzie interweniował układ ESP (hamujący jedno koło dla ustabilizowania pojazdu), ASR zapobiegnie uślizgowi napędzanych kół, ABS zapewni bezpieczne hamowanie. Czy kierowca ma tu jeszcze coś do zrobienia?<br>Naturalnie, bo ten ważący ponad dwie tony majestatyczny wehikuł daje się precyzyjnie prowadzić, niczym znacznie mniejszy samochód sportowy. Zmiany biegów następują niemal niezauważalnie. Burczący subtelnie 6-litrowy motor bez wysiłku rozpędza Mercedesa tak gwałtownie (przy głęboko wciśniętym pedale
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego