Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 52
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1997
niekwestionowanym liderem polskiej motoryzacji. Właśnie z nim, najpierw kierowcą rajdowym, obecnie przedsiębiorcą i popularyzatorem nowości w tej dziedzinie, przeciętny Polak kojarzy całą branżę samochodową - mówi Tadeusz Jachimowicz, prezes Polskiego Związku Motorowego.

Trzykrotnie zdobył tytuł rajdowego mistrza Europy, wygrał prawie 150 rajdów samochodowych - nikt już nie pamięta, że wcześniej był członkiem kadry narodowej w lekkiej atletyce. Jako jeden z pierwszych zdecydował się przejąć nierentowne postsocjalistyczne molochy samochodowe (takie jak Star, Jelcz czy Autosan), by uruchomić w nich produkcję nowoczesnych autobusów, samochodów dostawczych i pojazdów specjalnych dla straży pożarnej, pogotowia, banków, wojska. Sam przyznaje, że ma poczucie misji ratowania polskiej motoryzacji przed obcym kapitałem
niekwestionowanym liderem polskiej motoryzacji. Właśnie z nim, najpierw kierowcą rajdowym, obecnie przedsiębiorcą i popularyzatorem nowości w tej dziedzinie, przeciętny Polak kojarzy całą branżę samochodową - mówi Tadeusz Jachimowicz, prezes Polskiego Związku Motorowego.<br><br> Trzykrotnie zdobył tytuł rajdowego mistrza Europy, wygrał prawie 150 rajdów samochodowych - nikt już nie pamięta, że wcześniej był członkiem kadry narodowej w lekkiej atletyce. Jako jeden z pierwszych zdecydował się przejąć nierentowne postsocjalistyczne molochy samochodowe (takie jak Star, Jelcz czy Autosan), by uruchomić w nich produkcję nowoczesnych autobusów, samochodów dostawczych i pojazdów specjalnych dla straży pożarnej, pogotowia, banków, wojska. Sam przyznaje, że ma poczucie misji ratowania polskiej motoryzacji przed obcym kapitałem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego