Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
3. Dobór prędkości kątowej ruchu ustalonego i przełożenia mechanizmu obrotu
W trakcie cyklu roboczego nadwozie jest obracane o kąt , wynikający z wzajemnego usytuowania urobiska i miejsca rozładunku urobku. Kąt ten jest sumą kątów, o jakie obraca się nadwozie w trakcie poszczególnych faz obrotu (rys. 11.7), zatem

Wzór ten określa kąt, o jaki musi obrócić się nadwozie w trakcie fazy ruchu ustalonego, aby osiągnąć całkowity kąt obrotu . Został w nim pominięty składnik 1, ponieważ jest zawarty w 2.
Uwzględniając (11.24), (11.25) i (11.27) oraz to, że nadwozie wykonuje obrót w obie strony zależność (11.28), można przedstawić w
3. Dobór prędkości kątowej ruchu ustalonego i przełożenia mechanizmu obrotu&lt;/&gt;<br>W trakcie cyklu roboczego nadwozie jest obracane o kąt , wynikający z wzajemnego usytuowania urobiska i miejsca rozładunku urobku. Kąt ten jest sumą kątów, o jakie obraca się nadwozie w trakcie poszczególnych faz obrotu (rys. 11.7), zatem<br>&lt;gap&gt;<br>Wzór ten określa kąt, o jaki musi obrócić się nadwozie w trakcie fazy ruchu ustalonego, aby osiągnąć całkowity kąt obrotu . Został w nim pominięty składnik 1, ponieważ jest zawarty w 2.<br>Uwzględniając (11.24), (11.25) i (11.27) oraz to, że nadwozie wykonuje obrót w obie strony zależność (11.28), można przedstawić w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego