Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
zarządzanie lojalnością i wartości obecnych klientów oraz zarządzanie migracjami pomiędzy segmentami mniej i bardziej wartościowymi. Na koniec zaś podejmowane są próby zapobieżenia odchodzeniu klientów. W zależności od fazy cyklu koniunkturalnego, dojrzałości rynku, pozycji firmy na rynku i jej celów strategicznych, akcenty mogą być różnie rozłożone. Czasem głównym celem będzie utrzymanie, kiedy indziej zaś pozyskiwanie nowych osób.
LEPIEJ UTRZYMYWAĆ NIŻ POZYSKIWAĆ
Utrzymanie klientów przyczyni się do stabilizacji wyników firmy ubezpieczeniowej. Z tego powodu jest zadaniem priorytetowym. Dlatego w wielu przypadkach wykorzystanie CRM rozpoczyna się od rozwiązywania problemu klientów odchodzących. Analityczny CRM pozwala wskazać klientów, którzy w najbliższym czasie mogą zrezygnować z usług i
zarządzanie lojalnością i wartości obecnych klientów oraz zarządzanie migracjami pomiędzy segmentami mniej i bardziej wartościowymi. Na koniec zaś podejmowane są próby zapobieżenia odchodzeniu klientów. W zależności od fazy cyklu koniunkturalnego, dojrzałości rynku, pozycji firmy na rynku i jej celów strategicznych, akcenty mogą być różnie rozłożone. Czasem głównym celem będzie utrzymanie, kiedy indziej zaś pozyskiwanie nowych osób.<br>LEPIEJ UTRZYMYWAĆ NIŻ POZYSKIWAĆ<br>Utrzymanie klientów przyczyni się do stabilizacji wyników firmy ubezpieczeniowej. Z tego powodu jest zadaniem priorytetowym. Dlatego w wielu przypadkach wykorzystanie CRM rozpoczyna się od rozwiązywania problemu klientów odchodzących. Analityczny CRM pozwala wskazać klientów, którzy w najbliższym czasie mogą zrezygnować z usług i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego