Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 21.11
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
do utworów etnicznych czy sakralnych. W każdym nagraniu - zarówno z zespołem jazzowym, jak i z muzykami ludowymi czy kwartetem Hilliard - jestem twórcą autentycznym, to znaczy muzykiem emocjonalnie związanym z tym, co gram, co tworzę.
- Projekt "Officium" odniósł wielki artystyczny i komercyjny sukces i wśród fanów jazzu, i wśród miłośników muzyki klasycznej.
- Nikt nie spodziewał się, że album "Officium" stanie się komercyjnym sukcesem. Kiedy nagrywaliśmy tę płytę, traktowaliśmy ją przede wszystkim jako eksperyment brzmieniowy. Eicher często ulegał takim fascynacjom i w swojej wytwórni realizował nagrania odległe od jazzowej stylistyki: od kompozycji Arvo Pärta po klasyczne nagrania na przykład Keitha Jarretta. "Officium" jest
do utworów etnicznych czy sakralnych. W każdym nagraniu - zarówno z zespołem jazzowym, jak i z muzykami ludowymi czy kwartetem Hilliard - jestem twórcą autentycznym, to znaczy muzykiem emocjonalnie związanym z tym, co gram, co tworzę. <br>&lt;who3&gt;- Projekt "Officium" odniósł wielki artystyczny i komercyjny sukces i wśród fanów jazzu, i wśród miłośników muzyki klasycznej.&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt;- Nikt nie spodziewał się, że album "Officium" stanie się komercyjnym sukcesem. Kiedy nagrywaliśmy tę płytę, traktowaliśmy ją przede wszystkim jako eksperyment brzmieniowy. Eicher często ulegał takim fascynacjom i w swojej wytwórni realizował nagrania odległe od jazzowej stylistyki: od kompozycji Arvo Pärta po klasyczne nagrania na przykład Keitha Jarretta. "Officium" jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego