Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
tej kwestii nie ulegnie zmianie. Jednak jest to znacząca poprawa nastroju wśród pracowników firm ubezpieczeniowych.
KUSZENIE KLIENTA NOWYM PRODUKTEM
Aby utrzymać obecnych klientów oraz zachęcić nowych do zakupu polis ubezpieczeniowych, ubezpieczyciele wprowadzają na rynek nowe produkty. W ofercie powijają się nowe produkty, które można lepiej dostosować do potrzeb i możliwości klienta pod względem wysokości i alokacji składek oraz zakresu ryzyk.
Zakłady ubezpieczeniowe zdecydowały się n rewolucyjne zmiany w przygotowaniu i funkcjonowaniu swojej sieci sprzedaży. Większy niż poprzednio, kładziony jest nacisk na podnoszenie kwalifikacji agentów poprzez system szkoleń oraz wprowadzenie nowych zasad oceny ich pracy, gdzie jednym z najważniejszych kryteriów jest stopień
tej kwestii nie ulegnie zmianie. Jednak jest to znacząca poprawa nastroju wśród pracowników firm ubezpieczeniowych.<br>KUSZENIE KLIENTA NOWYM PRODUKTEM<br>Aby utrzymać obecnych klientów oraz zachęcić nowych do zakupu polis ubezpieczeniowych, ubezpieczyciele wprowadzają na rynek nowe produkty. W ofercie powijają się nowe produkty, które można lepiej dostosować do potrzeb i możliwości klienta pod względem wysokości i alokacji składek oraz zakresu ryzyk.<br>Zakłady ubezpieczeniowe zdecydowały się n rewolucyjne zmiany w przygotowaniu i funkcjonowaniu swojej sieci sprzedaży. Większy niż poprzednio, kładziony jest nacisk na podnoszenie kwalifikacji agentów poprzez system szkoleń oraz wprowadzenie nowych zasad oceny ich pracy, gdzie jednym z najważniejszych kryteriów jest stopień
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego