Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
dla poszczególnych promocji. Uwzględniając koszty kampanii oraz spodziewane zyski z pojedynczej pozytywnej odpowiedzi, można precyzyjnie określić zakres promocji, przy którym osiągany jest maksymalny zwrot poniesionych inwestycji.
Na działania Xsell i UpSell analityczny CRM pozwala spojrzeć bardziej kompleksowo. Warto wiedzieć n przykład, ,jak podejmowane działania marketingowe wpływają na lojalność i satysfakcję klientów (pozytywnie czy negatywnie oraz w jakim stopniu), a w konsekwencji na procentowy wskaźnik rezygnacji z polis. Istotny jest także wpływ, jaki mają działania na tzw. Wartość Życiową Klienta. wskaźnik ten jest szacunkiem zysków z klienta w latach przyszłych. W takim przypadku doraźne korzyści mają mniejsze znaczenie, liczy się natomiast jak
dla poszczególnych promocji. Uwzględniając koszty kampanii oraz spodziewane zyski z pojedynczej pozytywnej odpowiedzi, można precyzyjnie określić zakres promocji, przy którym osiągany jest maksymalny zwrot poniesionych inwestycji.<br>Na działania Xsell i UpSell analityczny CRM pozwala spojrzeć bardziej kompleksowo. Warto wiedzieć n przykład, ,jak podejmowane działania marketingowe wpływają na lojalność i satysfakcję klientów (pozytywnie czy negatywnie oraz w jakim stopniu), a w konsekwencji na procentowy wskaźnik rezygnacji z polis. Istotny jest także wpływ, jaki mają działania na tzw. Wartość Życiową Klienta. wskaźnik ten jest szacunkiem zysków z klienta w latach przyszłych. W takim przypadku doraźne korzyści mają mniejsze znaczenie, liczy się natomiast jak
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego