Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
od 70 do 90 proc. kierowców, a największe przekroczenia sięgają 30 km/h. Przy tych danych zaskakująco wyglądają statystyki dotyczące wypadków i kolizji. O prawie 60% mniej było ofiar śmiertelnych w porównaniu z tym samym okresem w 1999 r. Mniej było rannych (o 12,8%), wypadków (o 19,3%) i kolizji (o 6%). Ale żaden z inicjatorów nie potrafi wyjaśnić dlaczego tak się dzieje. - We wrześniu coś się stało - stwierdził Waldemar Wierzbicki, naczelnik warszawskiej drogówki. - Dokładnie jednak nie wiemy co. Być może ograniczenie spowodowało, że kierowcy zaczęli jeździć uważniej, bezpieczniej.
Niestety, z badań opinii publicznej dotyczących słuszności wprowadzenia ograniczenia wynika, że
od 70 do 90 proc. kierowców, a największe przekroczenia sięgają 30 km/h. Przy tych danych zaskakująco wyglądają statystyki dotyczące wypadków i kolizji. O prawie 60% mniej było ofiar śmiertelnych w porównaniu z tym samym okresem w 1999 r. Mniej było rannych (o 12,8%), wypadków (o 19,3%) i kolizji (o 6%). Ale żaden z inicjatorów nie potrafi wyjaśnić dlaczego tak się dzieje. &lt;q&gt;- We wrześniu coś się stało&lt;/&gt; - stwierdził Waldemar Wierzbicki, naczelnik warszawskiej drogówki. &lt;q&gt;- Dokładnie jednak nie wiemy co. Być może ograniczenie spowodowało, że kierowcy zaczęli jeździć uważniej, bezpieczniej.&lt;/&gt;<br>Niestety, z badań opinii publicznej dotyczących słuszności wprowadzenia ograniczenia wynika, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego