Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 27.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
i kosztownych zabiegów remontowych. Po cichu szeptano, że mieliśmy rację pisząc o tragicznym stanie estakad, po których każdego dnia poruszają się setki tysięcy warszawiaków narażając zdrowie i życie. Teraz jest szansa, że wiosną rozpoczną się pierwsze prace modernizacyjne przy najbardziej zaniedbanych konstrukcjach drogowych. Problem w tym, że - zdaniem drogowców - na kompleksowe remonty zniszczonych wiaduktów potrzeba co najmniej 70 mln zł rocznie. Tymczasem na wszystkie renowacje drogowe w stolicy ZDM otrzyma w 2002 r. prawdopodobnie tylko o 10 mln zł więcej. Dyrektor Zarządu Dróg Tomasz Szawłowski wyliczył, że program ratowania stanu technicznego warszawskich estakad potrwa nie krócej niż pięć lat. A więc
i kosztownych zabiegów remontowych. Po cichu szeptano, że mieliśmy rację pisząc o tragicznym stanie estakad, po których każdego dnia poruszają się setki tysięcy warszawiaków narażając zdrowie i życie. Teraz jest szansa, że wiosną rozpoczną się pierwsze prace modernizacyjne przy najbardziej zaniedbanych konstrukcjach drogowych. Problem w tym, że - zdaniem drogowców - na kompleksowe remonty zniszczonych wiaduktów potrzeba co najmniej 70 mln zł rocznie. Tymczasem na wszystkie renowacje drogowe w stolicy ZDM otrzyma w 2002 r. prawdopodobnie tylko o 10 mln zł więcej. Dyrektor Zarządu Dróg Tomasz Szawłowski wyliczył, że program ratowania stanu technicznego warszawskich estakad potrwa nie krócej niż pięć lat. A więc
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego