Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 16.01
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
ogóle nie używaliśmy. Samochód stawał się wtedy ociężały. Gwałtowna próba przyspieszenia właściwie jest niemożliwa. Automatyczna redukcja biegu zdaje się trwać wieki. Tego typu jazda była po prostu nudna, a czasem nawet denerwująca. Sytuacja diametralnie ulega zmianie, gdy uruchomimy sekwencyjny tryb pracy biegów. Wtedy radości poruszania się tym autkiem nie ma końca. Twarde jak deska zawieszenie, doskonałe hamulce i wysoko obrotowy silnik aż się proszą o sportową zabawę. W hydrokinetycznych skrzyniach funkcja ręcznej zmiany biegów jest bardziej pseudosekwencyjna, ponieważ gdy chcemy np. hamować silnikiem, a mamy zbyt wysokie obroty, biegu nie zrzucimy - skrzynia będzie się bronić. W punto mamy do czynienia z
ogóle nie używaliśmy. Samochód stawał się wtedy ociężały. Gwałtowna próba przyspieszenia właściwie jest niemożliwa. Automatyczna redukcja biegu zdaje się trwać wieki. Tego typu jazda była po prostu nudna, a czasem nawet denerwująca. Sytuacja diametralnie ulega zmianie, gdy uruchomimy sekwencyjny tryb pracy biegów. Wtedy radości poruszania się tym autkiem nie ma końca. Twarde jak deska zawieszenie, doskonałe hamulce i wysoko obrotowy silnik aż się proszą o sportową zabawę. W hydrokinetycznych skrzyniach funkcja ręcznej zmiany biegów jest bardziej <orig>pseudosekwencyjna</>, ponieważ gdy chcemy np. hamować silnikiem, a mamy zbyt wysokie obroty, biegu nie zrzucimy - skrzynia będzie się bronić. W punto mamy do czynienia z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego