Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
etapie, my Polacy, jak pani to ocenia?
Na bardzo, bardzo wczesnym.

To znaczy, że reklama naprawdę dopiero jest tutaj dziesięć lat i dlatego bardzo wiele nieporozumień jest na ten temat, bo nawet, jeżeli mogę powiedzieć, wiele ludzi, którzy się zajmują reklamą i są w marketingu, do końca nie bardzo rozumieją konceptu# marketingu, bo dziesięć lat to jest jeszcze bardzo wcześnie, oczywiście jest bardzo wiele osób w tym kraju, którzy działają na najwyższych szczeblach i którzy doskonale rozumieją procesy te, i dlatego, może tutaj wprowadzę, dlaczego powstała Rada Reklamy w Polsce, ona powstała przez tych wszystkich producenci#, którzy chcą działać na tym
etapie, my Polacy, jak pani to ocenia?&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Na bardzo, bardzo wczesnym.&lt;/&gt;<br>&lt;who2&gt;&lt;vocal desc="mhm"&gt;&lt;/&gt; <br>&lt;who3&gt;To znaczy, że reklama naprawdę dopiero jest tutaj dziesięć lat i dlatego bardzo wiele nieporozumień jest na ten temat, bo nawet, jeżeli mogę powiedzieć, wiele ludzi, którzy się zajmują reklamą i są w marketingu, do końca nie bardzo rozumieją konceptu# marketingu, bo dziesięć lat to jest jeszcze bardzo wcześnie, oczywiście jest bardzo wiele osób w tym kraju, którzy działają na najwyższych szczeblach i którzy doskonale rozumieją procesy te, i dlatego, może tutaj wprowadzę, dlaczego powstała Rada Reklamy w Polsce, ona powstała przez tych wszystkich producenci#, którzy chcą działać na tym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego