Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 10 (18)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
poznać, że nie wiesz, jak się do tego zabrać. Po prostu znajdź sposób, aby to zrobić. Firmy promują ludzi, którzy wierzą, że wyznaczonej pracy nigdy za dużo. Jednocześnie pozbywają się wiecznie narzekających, opornych i jęczących.
- Na początku mojej pracy w public relation dostałam zadanie prawie niemożliwe do zrealizowania: zorganizowanie skomplikowanej konferencji prasowej w terminie kilkudniowym. Wymagało to skontaktowania się z ponad 200 osobami, przekonanie ich do wzięcia udziału w konferencji, załatwienia noclegów dla ponad tuzina dziennikarzy. Dodatkowo miałam przygotować prezentacje i materiały prasowe. Mimo przerażenia jednak mi się udało. Wyglądało na to, że była to jedna z najlepszych konferencji prasowych zorganizowanych przez
poznać, że nie wiesz, jak się do tego zabrać. Po prostu znajdź sposób, aby to zrobić. Firmy promują ludzi, którzy wierzą, że wyznaczonej pracy nigdy za dużo. Jednocześnie pozbywają się wiecznie narzekających, opornych i jęczących.<br>&lt;q&gt;- Na początku mojej pracy w public relation dostałam zadanie prawie niemożliwe do zrealizowania: zorganizowanie skomplikowanej konferencji prasowej w terminie kilkudniowym. Wymagało to skontaktowania się z ponad 200 osobami, przekonanie ich do wzięcia udziału w konferencji, załatwienia noclegów dla ponad tuzina dziennikarzy. Dodatkowo miałam przygotować prezentacje i materiały prasowe. Mimo przerażenia jednak mi się udało. Wyglądało na to, że była to jedna z najlepszych konferencji prasowych zorganizowanych przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego