Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
To unikalne połączenie pozwala klientom Inteligo PKO BP najefektywniej i najwygodniej zarządzać swoimi pieniędzmi, co jest istotą przyjazności oferty dla klientów.
"Pragniemy uhonorować firmy, które wyróżniają się pod względem nowoczesnej oraz profesjonalnej obsługi klienta. W ramach programu gromadzona jest wiedza o wartościowych praktykach i inicjatywach w tym zakresie" - mówią organizatorzy konkursu. Firmy oraz instytucje przystępujące do udziału w Programie Firma Przyjazna Klientowi były oceniane na podstawie analizy ankiety samooceny oraz badania poziomu obsługi klienta. Audyt przeprowadziły firmy TNS/OBOP oraz Communication One Consulting.
Patronat nad Programem Firma Przyjazna Klientowi objęła minister ds. europejskich Danuta Hubner.
Laureat Programu 2003 Firma Przyjazna Klientowi
To unikalne połączenie pozwala klientom &lt;name type="prod"&gt;Inteligo&lt;/&gt; &lt;name type="org"&gt;PKO BP&lt;/&gt; najefektywniej i najwygodniej zarządzać swoimi pieniędzmi, co jest istotą przyjazności oferty dla klientów.<br>"Pragniemy uhonorować firmy, które wyróżniają się pod względem nowoczesnej oraz profesjonalnej obsługi klienta. W ramach programu gromadzona jest wiedza o wartościowych praktykach i inicjatywach w tym zakresie" - mówią organizatorzy konkursu. Firmy oraz instytucje przystępujące do udziału w Programie Firma Przyjazna Klientowi były oceniane na podstawie analizy ankiety samooceny oraz badania poziomu obsługi klienta. Audyt przeprowadziły firmy TNS/OBOP oraz Communication One Consulting.<br>Patronat nad Programem Firma Przyjazna Klientowi objęła minister ds. europejskich Danuta Hubner.<br>Laureat Programu 2003 Firma Przyjazna Klientowi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego