Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.02 (1)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
mija trzeci miesiąc, a nikt z TP SA się u mnie nie pojawił - skarży się pan Kazimierz z Białej Piskiej koło Łomży.

Fakt: Nasz Czytelnik swoje nowe mieszkanie kupił zaledwie 300 m od starego.
W Biurze Obsługi Klienta TP SA zapewniano go, że w ciągu 60 dni znów będzie mógł korzystać z domowego numeru.
- Stary telefon mam już odłączony, a mimo to wciąż przychodzi mi do zapłaty abonament za ten numer. Zniecierpliwiony dzwoniłem na Błękitną Linię kilkanaście razy. Tam usłyszałem, że okres oczekiwania na instalację może trwać nawet półtora roku! A mnie telefon jest bardzo potrzebny do pracy - denerwuje się pan
mija trzeci miesiąc, a nikt z TP SA się u mnie nie pojawił&lt;/&gt; - skarży się pan Kazimierz z Białej Piskiej koło Łomży.<br><br>Fakt: Nasz Czytelnik swoje nowe mieszkanie kupił zaledwie 300 m od starego.<br>W Biurze Obsługi Klienta TP SA zapewniano go, że w ciągu 60 dni znów będzie mógł korzystać z domowego numeru.<br>&lt;q&gt;- Stary telefon mam już odłączony, a mimo to wciąż przychodzi mi do zapłaty abonament za ten numer. Zniecierpliwiony dzwoniłem na Błękitną Linię kilkanaście razy. Tam usłyszałem, że okres oczekiwania na instalację może trwać nawet półtora roku! A mnie telefon jest bardzo potrzebny do pracy&lt;/&gt; - denerwuje się pan
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego