Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
do związków istotnych dla pozycjonowania produktu.
Ograniczenia liczby najważniejszych argumentów. Przy zachowaniu liczby najważniejszych argumentów nie większej niż 7 ą 2 elementów, możliwa jest ich jednoczesna interpretacja, bez wykorzystywania informacji znajdujących się już w systemie pamięci odbiorcy. Interpretacja angażuje wtedy jedynie te informacje, które znajdują się w tak zwanej pamięci krótkotrwałej. Jest to pamięć o ograniczonej pojemności. Właśnie do wyżej wymienionych 7 ą 2 elementy. Tworzenie związków między tymi elementami jest wtedy bardzo ułatwione.

Szacunek dla punktu widzenia odbiorcy. Kryterium to jest wynikiem opisywanego uprzednio subiektywizmu procesu wartościowania zarówno produktu, jak i wiadomości przenoszącej jego obraz. Uwzględnianie perspektywy odbiorcy przyspiesza też
do związków istotnych dla pozycjonowania produktu. <br>Ograniczenia liczby najważniejszych argumentów. Przy zachowaniu liczby najważniejszych argumentów nie większej niż 7 ą 2 elementów, możliwa jest ich jednoczesna interpretacja, bez wykorzystywania informacji znajdujących się już w systemie pamięci odbiorcy. Interpretacja angażuje wtedy jedynie te informacje, które znajdują się w tak zwanej pamięci krótkotrwałej. Jest to pamięć o ograniczonej pojemności. Właśnie do wyżej wymienionych 7 ą 2 elementy. Tworzenie związków między tymi elementami jest wtedy bardzo ułatwione.<br>&lt;page nr=165&gt;<br>Szacunek dla punktu widzenia odbiorcy. Kryterium to jest wynikiem opisywanego uprzednio subiektywizmu procesu wartościowania zarówno produktu, jak i wiadomości przenoszącej jego obraz. Uwzględnianie perspektywy odbiorcy przyspiesza też
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego