Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
przynajmniej na 2 grupy: jedna - to różnego rodzaju sprzęt sportowy, druga - to pozostałe produkty. Jeśli chodzi o pierwszą grupę, to istnieje tu silne powiązanie pomiędzy efektem reklamy a wynikiem sportowym, jaki osiąga drużyna lub zawodnik, reklamujący określony sprzęt sportowy. W przypadku zwycięstw sportowców posługujących się reklamowanym sprzętem występuje zjawisko wzmocnienia, kumulowania się efektów.
W sytuacji, gdy zawodnicy reklamujący narty, rakiety tenisowe, opony samochodowe czy inny sprzęt sportowy ponoszą porażki, efektywność reklamy znacznie się zmniejsza. W takim przypadku nawet wzrost nakładów na reklamę nie spowoduje zwiększenia efektów, może nawet nastąpić ich spadek. Ważny jest więc wybór sportowców, którzy reklamują sprzęt danej firmy
przynajmniej na 2 grupy: jedna - to różnego rodzaju sprzęt sportowy, druga - to pozostałe produkty. Jeśli chodzi o pierwszą grupę, to istnieje tu silne powiązanie pomiędzy efektem reklamy a wynikiem sportowym, jaki osiąga drużyna lub zawodnik, reklamujący określony sprzęt sportowy. W przypadku zwycięstw sportowców posługujących się reklamowanym sprzętem występuje zjawisko wzmocnienia, kumulowania się efektów. <br>W sytuacji, gdy zawodnicy reklamujący narty, rakiety tenisowe, opony samochodowe czy inny sprzęt sportowy ponoszą porażki, efektywność reklamy znacznie się zmniejsza. W takim przypadku nawet wzrost nakładów na reklamę nie spowoduje zwiększenia efektów, może nawet nastąpić ich spadek. Ważny jest więc wybór sportowców, którzy reklamują sprzęt danej firmy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego