Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
np. proszki do prania. Przykładem może być znany producent Henkel, który spotkał się z taką sytuacją w przypadku proszku sprzedawanego pod nazwą Dixan. W jednej z belgijskich sieci handlowych pojawił się dużo tańszy proszek importowany z Hiszpanii, gdzie ceny były znacznie niższe, niż te, po jakich belgijska firma handlowa mogłaby kupić w sieci firmy Henkel.
Występowanie tego typu sytuacji ma dla producentów produktów markowych następujące niekorzystne efekty: obniżenie cen na ich produkty i spadek zysków, znaczne zmniejszenie kontroli producentów, dotyczącej tego, komu i po jakich cenach są sprzedawane ich wyroby, co może doprowadzić do pogorszenia się wizerunku tych produktów na poszczególnych
np. proszki do prania. Przykładem może być znany producent Henkel, który spotkał się z taką sytuacją w przypadku proszku sprzedawanego pod nazwą Dixan. W jednej z belgijskich sieci handlowych pojawił się dużo tańszy proszek importowany z Hiszpanii, gdzie ceny były znacznie niższe, niż te, po jakich belgijska firma handlowa mogłaby kupić w sieci firmy Henkel.<br>Występowanie tego typu sytuacji ma dla producentów produktów markowych następujące niekorzystne efekty: obniżenie cen na ich produkty i spadek zysków, znaczne zmniejszenie kontroli producentów, dotyczącej tego, komu i po jakich cenach są sprzedawane ich wyroby, co może doprowadzić do pogorszenia się wizerunku tych produktów na poszczególnych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego