Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
kupujesz)
01 Aha
02 Classic (Klucze)
03 FreshClean
04 Foxy
05 Harma
06 Kamelia
07 Kleenex
08 Lotus
09 Tempo
10 Velvet
11 Zewa Softis
98 Inne

42. Które z powyższych Pan(i) kupuje najczęściej? (wpisz numer)

43. Jakie szampony i odżywki do włosów Pan(i) kupuje?
(zaznacz wszystkie, które kupujesz)
Szampon Odżywka
Bambino 01 28
Cleo 02 28
Elseve 03 30
Fructis 04 31
Head & Shoulders 05 32
Herbal Essences 06 3
Herbina 07 34
Johnson & Johnson 08 35
Neutralia 09 36
Organics 10 37
Nivea 11 38
Ziaja 12 39
Wella 13 40
Palmolive 14 41
Pantene Pro V
kupujesz)<br>01 Aha <br>02 Classic (Klucze) <br>03 Fresh&lt;gap&gt;Clean <br>04 Foxy <br>05 Harma <br>06 Kamelia <br>07 Kleenex <br>08 Lotus <br>09 Tempo <br>10 Velvet <br>11 Zewa Softis <br>98 Inne <br><br>42. Które z powyższych Pan(i) kupuje najczęściej? (wpisz numer) <br><br>43. Jakie szampony i odżywki do włosów Pan(i) kupuje?<br>(zaznacz wszystkie, które kupujesz)<br>Szampon Odżywka <br>Bambino 01 28 <br>Cleo 02 28<br>Elseve 03 30<br>Fructis 04 31<br>Head &amp; Shoulders 05 32<br>Herbal Essences 06 3<br>Herbina 07 34<br>Johnson &amp; Johnson 08 35<br>Neutralia 09 36<br>Organics 10 37<br>Nivea 11 38<br>Ziaja 12 39 <br>Wella 13 40 <br>Palmolive 14 41<br>Pantene Pro V
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego