Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
placówki tylko 13 proc. ogółu respondentów.
• Większość badanych (70 proc.) uważa, że istnienie hipermarketów jest korzystne dla kupujących.
• Większość klientów jeździ na zakupy samochodem (70 proc.).



METROFAKTY / CO TO JEST HIPERMARKET

• Hipermarkety to duże przedsiębiorstwa handlowo-produkcyjne zatrudniające 500-600 osób.
• Powierzchnia sprzedaży powyżej 4000 m kw.
• Udział super- i hipermarketow oraz tanich sklepów dyskontowych w sprzedaży polskiego handlu spożywczego wzrósł w 1999 roku do 22 proc. a do 2003 r. ma się zwiększyć do 40-45 proc.
• Obecnie na terenie Polski działa ponad 100 hipermarketów, plus ponad tysiąc małych sklepów dyskontowych (np. sieć "Biedronka
placówki tylko 13 proc. ogółu respondentów.<br>&#149; Większość badanych (70 proc.) uważa, że istnienie hipermarketów jest korzystne dla kupujących.<br>&#149; Większość klientów jeździ na zakupy samochodem (70 proc.).&lt;/&gt;<br><br>&lt;div&gt;<br><br>&lt;tit&gt;METROFAKTY / CO TO JEST HIPERMARKET&lt;/&gt;<br><br>&#149; Hipermarkety to duże przedsiębiorstwa handlowo-produkcyjne zatrudniające 500-600 osób.<br>&#149; Powierzchnia sprzedaży powyżej 4000 m kw.<br>&#149; Udział super- i hipermarketow oraz tanich sklepów dyskontowych w sprzedaży polskiego handlu spożywczego wzrósł w 1999 roku do 22 proc. a do 2003 r. ma się zwiększyć do 40-45 proc.<br>&#149; Obecnie na terenie Polski działa ponad 100 hipermarketów, plus ponad tysiąc małych sklepów dyskontowych (np. sieć "Biedronka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego