Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 21.11
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
stworzyć w sali koncertowej bądź teatrze. To brzmienie, muzyka i emocje oraz specyfika kościoła wywołują u słuchaczy rodzaj szczególnej zadumy. Gramy w paryskiej i kolońskiej katedrze, w ogromnych bazylikach, ale i w niewielkich kościółkach w Anglii i Austrii. Teraz koncertujemy w najpiękniejszych świątyniach w Polsce.


Rozmawiał Dionizy Piątkowski


Perły do lamusa?


"Pan Tadeusz" to ewenement w kinie: jest tylko kilka głównych ról, drugi plan praktycznie nie istnieje
Aria na ściśniętym gardle
Rozmawiają ZYGMUNT KAŁUŻYŃSKI i TOMASZ RACZEK
Tomasz Raczek: - Panie Zygmuncie, co pan myśli o "Panu Tadeuszu"?
Zygmunt Kałużyński: - Kłopotliwe pytanie, panie Tomaszu. Czy my w ogóle mamy prawo wypowiadać się
stworzyć w sali koncertowej bądź teatrze. To brzmienie, muzyka i emocje oraz specyfika kościoła wywołują u słuchaczy rodzaj szczególnej zadumy. Gramy w paryskiej i kolońskiej katedrze, w ogromnych bazylikach, ale i w niewielkich kościółkach w Anglii i Austrii. Teraz koncertujemy w najpiękniejszych świątyniach w Polsce.&lt;/&gt;<br><br><br>&lt;au&gt;Rozmawiał Dionizy Piątkowski&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br><br>&lt;div type="art" sex="m"&gt;&lt;tit&gt;Perły do lamusa?&lt;/&gt;<br><br><br> "Pan Tadeusz" to ewenement w kinie: jest tylko kilka głównych ról, drugi plan praktycznie nie istnieje<br>Aria na ściśniętym gardle<br>Rozmawiają ZYGMUNT KAŁUŻYŃSKI i TOMASZ RACZEK<br>&lt;who5&gt;Tomasz Raczek: - Panie Zygmuncie, co pan myśli o "Panu Tadeuszu"?&lt;/&gt;<br>&lt;who6&gt;Zygmunt Kałużyński: - Kłopotliwe pytanie, panie Tomaszu. Czy my w ogóle mamy prawo wypowiadać się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego