Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
sieci sprzedaży, lub - z drugiej strony - towary wyprodukowane legalnie są rozprowadzane poza legalną siecią dystrybucji. Inaczej mówiąc - legalny i nielegalny rynek napojów alkoholowych są ze sobą powiązane i zasadniczo nie widać powodów, dla których należałoby zakładać, że zarówno "klienci", jak i "przedsiębiorcy" poruszają się wyłącznie na czarnym, lub wyłącznie na legalnym rynku. Z analogiczną sytuacją mamy do czynienia na czarnym rynku pracy; wiadomo na przykład, jaka część populacji uzyskuje dochody "na lewo" w przedsiębiorstwach, w których jest zatrudniona legalnie. Na podstawie posiadanych danych nie jesteśmy jednak w stanie powiedzieć, jak kwestia "przenikalności" rynków przedstawia się w przypadku handlu alkoholem i jego
sieci sprzedaży, lub - z drugiej strony - towary wyprodukowane legalnie są rozprowadzane poza legalną siecią dystrybucji. Inaczej mówiąc - legalny i nielegalny rynek napojów alkoholowych są ze sobą powiązane i zasadniczo nie widać powodów, dla których należałoby zakładać, że zarówno "klienci", jak i "przedsiębiorcy" poruszają się wyłącznie na czarnym, lub wyłącznie na legalnym rynku. Z analogiczną sytuacją mamy do czynienia na czarnym rynku pracy; wiadomo na przykład, jaka część populacji uzyskuje dochody "na lewo" w przedsiębiorstwach, w których jest zatrudniona legalnie. Na podstawie posiadanych danych nie jesteśmy jednak w stanie powiedzieć, jak kwestia "przenikalności" rynków przedstawia się w przypadku handlu alkoholem i jego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego