Typ tekstu: Rozmowa bezpośrednia
Tytuł: Rozmowa o pracy,o wykładach, o książkach
Rok powstania: 1999
na przykład poprosiłabym ludzi o to, żeby napisali wiesz, zdanie z przenośnym użyciem przymiotnika wysoki, no, to nie wiem czy w jakimś stopniu byłoby to satysfakcjonujące. No właśnie, tak naprawdę to zbierzesz, wiesz, no, ile możesz zrobić takich ankiet? Ja mam pięć przymiotników i pięć antonimów, czyli dziesięć w sumie leksemów i teraz co, i na każdy, na każdy leksem, no nie wiem co najmniej sto, pięćdziesiąt, no, nie wiem ile. No, a to trzeba się liczyć z tym, że część odpadnie. Wyobraź sobie ile ja bym musiała tego zrobić! Tysiąc ankiet.
No to jest w ogóle jakieś nierealne! Trzeba by
na przykład poprosiłabym ludzi o to, żeby napisali wiesz, zdanie z przenośnym użyciem przymiotnika wysoki, no, to nie wiem czy w jakimś stopniu byłoby to satysfakcjonujące. No właśnie, tak naprawdę to zbierzesz, wiesz, no, ile możesz zrobić takich ankiet? Ja mam pięć przymiotników i pięć antonimów, czyli dziesięć w sumie leksemów i teraz co, i na każdy, na każdy leksem, no nie wiem co najmniej sto, pięćdziesiąt, no, nie wiem ile. No, a to trzeba się liczyć z tym, że część odpadnie. Wyobraź sobie ile ja bym musiała tego zrobić! Tysiąc ankiet.<br>No to jest w ogóle jakieś nierealne! Trzeba by
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego