Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Rzeczpospolita
Nr: 10.26
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
także dwujęzycznego opisu zakresu studiów i osiągnięć studenta. To ma ułatwić młodym ludziom poszukiwanie pracy za granicą.
Czego nam brakuje? Unia chce, żeby prowadzenie jednolitych pięcioletnich studiów było raczej wyjątkiem od reguły niż zasadą (tak jest u nas).
Na dodatek nie określiliśmy dokładnie, kiedy można kontynuować studia uzupełniające po studiach licencjackich. - W Polsce wciąż jest tendencja, żeby po studiach trzyletnich robić magisterium na kierunku o podobnym profilu - mówi prof. Andrzej Kraśniewski, sekretarz generalny Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich. Tymczasem najkorzystniejsze jest zdobywanie na studiach jak najszerszych umiejętności. Wiedzę zdobytą na jednym kierunku na poziomie licencjackim warto uzupełniać na innym kierunku. - Taki
także dwujęzycznego opisu zakresu studiów i osiągnięć studenta. To ma ułatwić młodym ludziom poszukiwanie pracy za granicą.<br>Czego nam brakuje? &lt;name type="org"&gt;Unia&lt;/&gt; chce, żeby prowadzenie jednolitych pięcioletnich studiów było raczej wyjątkiem od reguły niż zasadą (tak jest u nas).<br>Na dodatek nie określiliśmy dokładnie, kiedy można kontynuować studia uzupełniające po studiach licencjackich. - W &lt;name type="place"&gt;Polsce&lt;/&gt; wciąż jest tendencja, żeby po studiach trzyletnich robić magisterium na kierunku o podobnym profilu - mówi prof. &lt;name type="person"&gt;Andrzej Kraśniewski&lt;/&gt;, sekretarz generalny &lt;name type="org"&gt;Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich&lt;/&gt;. Tymczasem najkorzystniejsze jest zdobywanie na studiach jak najszerszych umiejętności. Wiedzę zdobytą na jednym kierunku na poziomie licencjackim warto uzupełniać na innym kierunku. - Taki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego