Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy edukacyjne
Rok: 1999
C.
1. Poprawnie i samodzielnie układa historyjkę obrazkową.
2. Bez kłopotu wyodrębnia różnice i wyszukuje podobieństwa.
3. Definiuje pojęcia przez podanie jednej cechy na przykład użyteczności. Posiada dość dużo wiadomości o najbliższym otoczeniu.
D.
1. Sprawnie liczy konkrety w kolejności.
2. Sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 10. Posługuje się liczebnikami porządkowymi.
3. Potrafi porównać zbiory i określić pojęcia "równo, mniej, więcej, tyle samo". Zna znaki mniejszości, większości, dodawania, odejmowania.
4. Potrafi klasyfikować zbiory wg kształtów i barw.
5. Potrafi określić pojęcie: mniejszy, większy, równy.
E.
1. Poprawnie odwzorowuje elementy i figury geometryczne.
2. Prawidłowo rysuje schemat postaci ludzkiej, schemat domu
C.<br>1. Poprawnie i samodzielnie układa historyjkę obrazkową.<br>2. Bez kłopotu wyodrębnia różnice i wyszukuje podobieństwa.<br>3. Definiuje pojęcia przez podanie jednej cechy na przykład użyteczności. Posiada dość dużo wiadomości o najbliższym otoczeniu.<br>D.<br>1. Sprawnie liczy konkrety w kolejności.<br>2. Sprawnie dodaje i odejmuje w zakresie 10. Posługuje się liczebnikami porządkowymi. <br>3. Potrafi porównać zbiory i określić pojęcia "równo, mniej, więcej, tyle samo". Zna znaki mniejszości, większości, dodawania, odejmowania.<br>4. Potrafi klasyfikować zbiory wg kształtów i barw.<br>5. Potrafi określić pojęcie: mniejszy, większy, równy.<br>E.<br>1. Poprawnie odwzorowuje elementy i figury geometryczne.<br>2. Prawidłowo rysuje schemat postaci ludzkiej, schemat domu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego