Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
niej napięcie. Jeśli to możliwe, warto tworzyć slogany oparte na rytmie lub rymie. Zawsze jednak pozostanie pytanie, czy przypadkiem końcowym efektem nie będzie banał. Wreszcie slogan, nawet najbardziej angażujący i najłatwiejszy do zapamiętania musi być pojemny. Jego zakres uwzględniać powinien ewolucję oznaczanych treści komunikatów w długim czasie. Dlaczego slogan i logo są tak nieproporcjonalnie drogie w stosunku do bardziej złożonych form reklamy? Dlatego, że muszą być elementami wiadomości o nieograniczonej trwałości użycia. A co trwałe - to drogie. Są także jednymi z najczęściej używanych form reklamy. Z tego powodu ewentualny błąd w ich konstrukcji niezwykle silnie się eskaluje.
Podstawowe związki sloganu reklamowego
niej napięcie. Jeśli to możliwe, warto tworzyć slogany oparte na rytmie lub rymie. Zawsze jednak pozostanie pytanie, czy przypadkiem końcowym efektem nie będzie banał. Wreszcie slogan, nawet najbardziej angażujący i najłatwiejszy do zapamiętania musi być pojemny. Jego zakres uwzględniać powinien ewolucję oznaczanych treści komunikatów w długim czasie. Dlaczego slogan i logo są tak nieproporcjonalnie drogie w stosunku do bardziej złożonych form reklamy? Dlatego, że muszą być elementami wiadomości o nieograniczonej trwałości użycia. A co trwałe - to drogie. Są także jednymi z najczęściej używanych form reklamy. Z tego powodu ewentualny błąd w ich konstrukcji niezwykle silnie się eskaluje. <br>Podstawowe związki sloganu reklamowego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego