Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 37
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
silników dwusuwowych (rys. 2) jest uruchamiana przez kolejne nadciśnienia i podciśnienia powstające w skrzyni korbowej przy ruchach tłoków w kierunku ku wałowi korbowemu i od niego. Skok przepony stanie się zbyt krótki w przypadku uszkodzenia uszczelki między silnikiem a pompą, albo bardzo znacznego już wypracowania silnika (nieszczelne tłoki, złe uszczelki łożysk w przegrodach skrzyni korbowej) w wyniku którego podciśnienia i nadciśnienia w skrzyni korbowej stały się zbyt małe. Silnik nie może już zresztą w takim przypadku dobrze pracować - nie tylko z powodu obniżanej sprawności pompy paliwowej.



PRZEPONA I ZAWORKI



Pomijając sposób wprawiania w ruch przepony, działanie pompy paliwowej w silnikach cztero
silników dwusuwowych (rys. 2) jest uruchamiana przez kolejne nadciśnienia i podciśnienia powstające w skrzyni korbowej przy ruchach tłoków w kierunku ku wałowi korbowemu i od niego. Skok przepony stanie się zbyt krótki w przypadku uszkodzenia uszczelki między silnikiem a pompą, albo bardzo znacznego już wypracowania silnika (nieszczelne tłoki, złe uszczelki łożysk w przegrodach skrzyni korbowej) w wyniku którego podciśnienia i nadciśnienia w skrzyni korbowej stały się zbyt małe. Silnik nie może już zresztą w takim przypadku dobrze pracować - nie tylko z powodu obniżanej sprawności pompy paliwowej. <br><br><br><br>&lt;tit&gt;PRZEPONA I ZAWORKI &lt;/&gt;<br><br><br><br>Pomijając sposób wprawiania w ruch przepony, działanie pompy paliwowej w silnikach cztero
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego