Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
program lojalnościowy Goodyeara.

Na podobną lojalność liczy Toyota, która w przeciwieństwie do innych koncernów samochodowych jak ognia unika promocji cenowych. Stara się za to dopieszczać klientów. Mogą to potwierdzić członkowie Toyota Club. Należy do niego 2,5 tys. właścicieli drogich (od 180 tys. zł) terenowych Land Cruiserów. - Każdy salon Toyoty ma obowiązek zorganizować dwa razy do roku dla właścicieli Cruiserów piknik. Prócz tego zapraszamy ich na darmowe kursy doszkalające - mówi Piotr Białkowski, który prowadzi klub Toyoty.

Na bezpłatne porady ekspertów mogą natomiast liczyć nabywcy sprzętu Sony, o ile kosztował przynajmniej 4999 zł. To minimalny próg jednorazowych wydatków, żeby korzystać z przywilejów Sony
program lojalnościowy Goodyeara.<br><br>Na podobną lojalność liczy Toyota, która w przeciwieństwie do innych koncernów samochodowych jak ognia unika promocji cenowych. Stara się za to dopieszczać klientów. Mogą to potwierdzić członkowie Toyota Club. Należy do niego 2,5 tys. właścicieli drogich (od 180 tys. zł) terenowych Land Cruiserów. - Każdy salon Toyoty ma obowiązek zorganizować dwa razy do roku dla właścicieli Cruiserów piknik. Prócz tego zapraszamy ich na darmowe kursy doszkalające - mówi Piotr Białkowski, który prowadzi klub Toyoty.<br><br>Na bezpłatne porady ekspertów mogą natomiast liczyć nabywcy sprzętu Sony, o ile kosztował przynajmniej 4999 zł. To minimalny próg jednorazowych wydatków, żeby korzystać z przywilejów Sony
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego