Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
wyprodukowanie 5000 Espero i 15000 Tico. Przy składaniu tych aut zatrudniono 78 osób, a dwudziestodwutysięczna załoga pracująca w FSO będzie przez jakiś czas wytwarzać głównie Polonezy. Prezes Jin Chul Suk zapowiada (przy aprobacie przedstawicieli związków zawodowych) radykalne polepszenie jakości aut produkowanych na Żeraniu. W ciągu najbliższych sześciu lat koreański partner ma zainwestować w Polsce 1121 mln. dolarów i powiększyć możliwości produkcyjne warszawskiej fabryki do 220 tys. aut rocznie. Jednak Koreańczycy i Polacy mówią już teraz o produkcji pół miliona samochodów rocznie. Zakłada się także, że za 2-3 lata 60-80 procent części koreańskich aut będzie produkowanych w Polsce. W latach
wyprodukowanie 5000 Espero i 15000 Tico. Przy składaniu tych aut zatrudniono 78 osób, a dwudziestodwutysięczna załoga pracująca w FSO będzie przez jakiś czas wytwarzać głównie Polonezy. Prezes Jin Chul Suk zapowiada (przy aprobacie przedstawicieli związków zawodowych) radykalne polepszenie jakości aut produkowanych na Żeraniu. W ciągu najbliższych sześciu lat koreański partner ma zainwestować w Polsce 1121 mln. dolarów i powiększyć możliwości produkcyjne warszawskiej fabryki do 220 tys. aut rocznie. Jednak Koreańczycy i Polacy mówią już teraz o produkcji pół miliona samochodów rocznie. Zakłada się także, że za 2-3 lata 60-80 procent części koreańskich aut będzie produkowanych w Polsce. W latach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego