Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
przedstawicielami władz, sondują rynek. W przypadku Polski rozeznanie to wypadło pomyślnie. W 1992 roku system wolnorynkowy był już utrwalony, sytuacja polityczna wyglądała stabilnie, inflacja zaczynała spadać, a sam system sprzedaży bezpośredniej nie był już w Polsce obcy. Szlak przetarł rok wcześniej szwedzki Oriflame, który prowadzi największą dziś w Polsce sieć marketingową, skupiającą ponad 100 tysięcy dystrybutorów. Równocześnie z Amwayem na nadwiślański rynek wchodziły Avon, Zepter, Herbalife, AMC i Family Frost. Próbowano też tworzyć od zera rdzennie polskie sieci, co było jednak przedsięwzięciem równie udanym jak produkowanie rdzennie polskich samochodów. Już po roku zżerała je rdza.
- Pozytywną cechą krajów wschodnioeuropejskich jest powszechna
przedstawicielami władz, sondują rynek. W przypadku Polski rozeznanie to wypadło pomyślnie. W 1992 roku system wolnorynkowy był już utrwalony, sytuacja polityczna wyglądała stabilnie, inflacja zaczynała spadać, a sam system sprzedaży bezpośredniej nie był już w Polsce obcy. Szlak przetarł rok wcześniej szwedzki Oriflame, który prowadzi największą dziś w Polsce sieć marketingową, skupiającą ponad 100 tysięcy dystrybutorów. Równocześnie z Amwayem na nadwiślański rynek wchodziły Avon, Zepter, Herbalife, AMC i Family Frost. Próbowano też tworzyć od zera rdzennie polskie sieci, co było jednak przedsięwzięciem równie udanym jak produkowanie rdzennie polskich samochodów. Już po roku zżerała je rdza.<br>&lt;q&gt;&lt;transl&gt;- Pozytywną cechą krajów wschodnioeuropejskich jest powszechna
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego