Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
prania. Dla klienta hasło "promocja" oznacza okazję do zrobienia dobrego interesu. Najczęściej kupienia towaru po niższej, okazyjnej cenie. Może to być również oferta trzech opakowań w cenie dwóch, otrzymania próbki, prezentu reklamowego, degustacji.
Szczególnie lubimy okresowo obniżone "ceny promocyjne", tymczasem producenci za nimi nie przepadają. Twierdzą, że jest to broń marketingowa mało skuteczna, a jednocześnie niosąca sporo zagrożeń.
- Sprzedawanie towaru po obniżonej cenie źle wpływa na pozycję marki i wizerunek producenta - twierdzi Marek Ryfka, brand manager w firmie Zielona Budka.
Obniżanie ceny stwarza ryzyko, że klient może nabrać wątpliwości co do oferowanego towaru (czy rzeczywiście jest tak dobry, jak zapewnia producent
prania. Dla klienta hasło "promocja" oznacza okazję do zrobienia dobrego interesu. Najczęściej kupienia towaru po niższej, okazyjnej cenie. Może to być również oferta trzech opakowań w cenie dwóch, otrzymania próbki, prezentu reklamowego, degustacji.<br>Szczególnie lubimy okresowo obniżone "ceny promocyjne", tymczasem producenci za nimi nie przepadają. Twierdzą, że jest to broń marketingowa mało skuteczna, a jednocześnie niosąca sporo zagrożeń.<br>- Sprzedawanie towaru po obniżonej cenie źle wpływa na pozycję marki i wizerunek producenta - twierdzi Marek Ryfka, brand manager w firmie Zielona Budka.<br>Obniżanie ceny stwarza ryzyko, że klient może nabrać wątpliwości co do oferowanego towaru (czy rzeczywiście jest tak dobry, jak zapewnia producent
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego