Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
i ów zwisający jak flak organ płciowy, który zdradza jednoznacznie, że mamy do czynienia z istotą niższego niż kobieta rzędu". Podobne wypowiedzi znajduję nie tylko w polskiej prasie, telewizji i radiu. Brak w nich wprawdzie owej cesarsko-królewskiej agresywności, ale wydźwięk jest ten sam. Jesteśmy brudni, brzydcy, źli. Podejrzewam, że marketingowcy czytali dzieła pani von Druskovitz i dlatego głównie piękne dziewczyny, a nie mężczyźni, reklamują swymi ciałami zarówno "skrzydełka", proszki do prania i pampersy, jak i "męskie" produkty: samochody, kosiarki,
piły i traktory. Facet w reklamie jest zawsze "wykastrowany" - nawet jeśli się rozbierze, to jakimś ręczniczkiem lub inną szmatką przysłonią mu
i ów zwisający jak flak organ płciowy, który zdradza jednoznacznie, że mamy do czynienia z istotą niższego niż kobieta rzędu". Podobne wypowiedzi znajduję nie tylko w polskiej prasie, telewizji i radiu. Brak w nich wprawdzie owej cesarsko-królewskiej agresywności, ale wydźwięk jest ten sam. Jesteśmy brudni, brzydcy, źli. Podejrzewam, że marketingowcy czytali dzieła pani von Druskovitz i dlatego głównie piękne dziewczyny, a nie mężczyźni, reklamują swymi ciałami zarówno "skrzydełka", proszki do prania i pampersy, jak i "męskie" produkty: samochody, kosiarki, <br>piły i traktory. Facet w reklamie jest zawsze "wykastrowany" - nawet jeśli się rozbierze, to jakimś ręczniczkiem lub inną szmatką przysłonią mu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego