Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
sprecyzowania segmentów rynkowych. W przypadku koncentracji asortymentowej i zróżnicowania rynkowego celowe jest zidentyfikowanie międzynarodowych, paneuropejskich segmentów nabywców. O tendencjach w tej dziedzinie była mowa przy charakteryzowaniu europejskich nabywców.

5.2. Kształtowanie cen i wpływ jednolitej waluty euro na decyzje cenowe

5.2.1. Orientacje cenowe przedsiębiorstw i czynniki cenotwórcze

Decyzje marketingowe dotyczące ceny polegają na określeniu poziomu ceny na produkt danego przedsiębiorstwa w konkretnych warunkach rynkowych. Ogólnie można powiedzieć, że jest znany przedział, w którym ta cena powinna być ustalona, a mianowicie między poziomem kosztów powiększonych o minimalny zysk a najwyższą do osiągnięcia ceną, możliwą do zaakceptowania przez nabywców produktu na
sprecyzowania segmentów rynkowych. W przypadku koncentracji asortymentowej i zróżnicowania rynkowego celowe jest zidentyfikowanie międzynarodowych, paneuropejskich segmentów nabywców. O tendencjach w tej dziedzinie była mowa przy charakteryzowaniu europejskich nabywców.<br><br>&lt;tit&gt;5.2. Kształtowanie cen i wpływ jednolitej waluty euro na decyzje cenowe&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;5.2.1. Orientacje cenowe przedsiębiorstw i czynniki cenotwórcze&lt;/&gt;<br><br>Decyzje marketingowe dotyczące ceny polegają na określeniu poziomu ceny na produkt danego przedsiębiorstwa w konkretnych warunkach rynkowych. Ogólnie można powiedzieć, że jest znany przedział, w którym ta cena powinna być ustalona, a mianowicie między poziomem kosztów powiększonych o minimalny zysk a najwyższą do osiągnięcia ceną, możliwą do zaakceptowania przez nabywców produktu na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego