Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
Jednym z elementów marketingowej strategii działania banku jest ustalenie cen na swoje produkty i ich zmiany. Decyzje te są nierozerwalnie związane z decyzjami kształtowania produktu i zmianami jego funkcji. Ustalenie cen może być oparte na:
popycie na dane produkty,
kosztach ich wytworzenia i zaoferowania,
cenach produktów konkurencyjnych.
Ustalanie cen na podstawie popytu na dane
Jednym z elementów marketingowej strategii działania banku jest ustalenie cen na swoje produkty i ich zmiany. Decyzje te są nierozerwalnie związane z decyzjami kształtowania produktu i zmianami jego funkcji. Ustalenie cen może być oparte na:<br>popycie na dane produkty,<br>kosztach ich wytworzenia i zaoferowania,<br>cenach produktów konkurencyjnych.<br>Ustalanie cen na podstawie popytu na dane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego