Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
celów strategicznych. Kombinację tę tworzą cztery następujące elementy:
1, produkt,
2, dystrybucja,
3, komunikacja określana specyficznie mianem promocji,
4, cena.

Zakłada się wzajemne powiązanie powyższych elementów w jedną całość o charakterze systemowym. Równocześnie mają one złożoną strukturę. Integralny charakter całości procesu marketingu uniemożliwia hierarchizację ważności poszczególnych podsystemów. Decyzje określania strategii marketingowej w odniesieniu do każdej części marketing-mix stwarzają konieczność uwzględniania decyzji, odnoszących się do pozostałych systemów. Wpływ marketing-mix na przebieg strategii marketingowej jest konsekwencją decyzji podejmowanych przez twórców strategii i traktowany jest jako zespół zmiennych zależny od tych decyzji. Decyduje to o dynamicznym i elastycznym charakterze tej koncepcji.
Propozycja
celów strategicznych. Kombinację tę tworzą cztery następujące elementy: <br>1, produkt, <br>2, dystrybucja, <br>3, komunikacja określana specyficznie mianem promocji, <br>4, cena. <br>&lt;page nr=12&gt; <br>Zakłada się wzajemne powiązanie powyższych elementów w jedną całość o charakterze systemowym. Równocześnie mają one złożoną strukturę. Integralny charakter całości procesu marketingu uniemożliwia hierarchizację ważności poszczególnych podsystemów. Decyzje określania strategii marketingowej w odniesieniu do każdej części marketing-mix stwarzają konieczność uwzględniania decyzji, odnoszących się do pozostałych systemów. Wpływ marketing-mix na przebieg strategii marketingowej jest konsekwencją decyzji podejmowanych przez twórców strategii i traktowany jest jako zespół zmiennych zależny od tych decyzji. Decyduje to o dynamicznym i elastycznym charakterze tej koncepcji. <br>Propozycja
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego